Dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: Dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – Koło w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: stowarzyszenie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego. b) Rodzaj zamówienia: dostawa c) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego służbowego samochodu osobowego typu van. 2. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wymogi dodatkowe: a) dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy na adres: budynek PSOUU przy ul. Sprzymierzonych 5A w Gryfinie. b) odbiór nastąpi w godzinach 9.00-15.00, Wykonawca załączy wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, gwarancje, instrukcje obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, karty pojazdu itp. c) całkowite rozliczenie nastąpi fakturą końcową po wykonaniu zamówienia i spisaniu protokołu z odbioru końcowego potwierdzonego przez komisję odbiorową. d) gwarancja - minimum: . - 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów, - lakier: 2 lata gwarancji bez limitów kilometrów, - perforacja korozyjna nadwozia: 12 lat gwarancji e) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że istnieje możliwość na wniosek Zamawiającego wykonania czynności związanych z ubezpieczeniem oraz rejestracją pojazdu bądź szkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zaoferowanego samochodu. Koszta związane zarówno z rejestracją, jak i ubezpieczeniem pokryje Zamawiający. d) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8 f) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. g) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 dni od daty zawarcia umowy SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) ZALICZKI
3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) Wiedza i doświadczenie c) Potencjał techniczny d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY a) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: b) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
c) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. SEKCJA IV: PROCEDURA 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony. 2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena. 3) CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie. 4) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE a) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouugryfino.org.pl b) Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 listopada 2011 r. do godz. 9.45 w budynku PSOUU przy ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino. c) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). d) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. e) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 8 listopada 2011 r.
|