SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym –
Koło w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouugryfino.org.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: stowarzyszenie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty modernizacyjne w budynku PSOUU – Koło w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 33 w Gryfinie
b) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
c) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie nadproży na parterze i I piętrze, położeniu podkładu betonowego na posadzkę na parterze oraz wykonanie instalacji elektrycznej w piwnicy w budynku PSOUU przy ul. Szczecińskiej 33 w Gryfinie - dostosowanie obiektu do potrzeb Dziennego Centrum Aktywności, Warsztatów Terapii Zajęciowej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego załącznik nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7 oraz specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ
d) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215200-9, 45453000-7
f) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
g) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni od daty przekazania placu budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (roboty budowlane wewnątrz budynku) minimum 100.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
c) Potencjał techniczny
d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy – branża ogólnobudowlana, kierownik robót – branża elektryczna)
e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
c) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz szczegółowy kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
3) CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
4) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
c) z powodu wystąpienia dodatkowych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.
5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
a) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.psouugryfino.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – Koło w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
b) Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 września 2012 r. do godz. 11.30 w budynku PSOUU przy ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino.
c) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
d) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
e) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 17 sierpnia 2012 r.
Do pobrania
Załącznik nr 6 projekt :
str_tytulowa.pdf
SKMBT_C20312040212070.pdf
Opis_instalacji.pdf
Opis_tech_konstr.pdf
E2.pdf
E4.pdf
E5.pdf
E8.pdf
E11.pdf
rys._2.pdf
rys._3.pdf
rys._7.pdf
Załącznik nr.7
Przedmiar_robot_elektrycznych-PIWNICA.pdf
roboty_murowe_zwiazane_z_otwora-_przedmiar.pdf