Piątek, 07. Czerwiec 2013 13:39 | |||
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU NA POTRZEBY PSOUU KOŁO W GRYFINIESEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym – Koło w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouugryfino.org.pl 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: stowarzyszenie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku na potrzeby PSOUU Koło w Gryfinie b) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane c) Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. d) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacja budynku PSOUU Koło w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 33 – docieplenie powyżej cokołu, stolarka okienna oraz drzwiowa zewnętrzna z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz docieplenie posadzki piwnicy.
Wyszczególnienie prac: - roboty posadzkarskie, izolacyjne, dociepleniowe oraz stolarka okienna i drzwiowa.
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskać zgodę na wbudowanie od Zamawiającego. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7, specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Zmiana materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Każdorazowo Wykonawca przedstawi inspektorowi atesty lub karty materiałów do wbudowania do zatwierdzenia.
Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmniejszenia wartości zamówienia w przypadku odstąpienia Zamawiającego z części robót.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego.
W przypadku zaistnienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wskaźniki narzutów kosztów pośrednich, kosztów zakupów i zysku. e) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 u Pzp i dotyczyć będzie wykonania docieplenia budynku poniżej cokołu o następującym zakresie prac: - roboty dociepleniowe i izolacyjne. W przypadku udzielenia robót uzupełniających Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wskaźniki narzutów kosztów pośrednich, kosztów zakupów i zysku.
f) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000, 45420000, g) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. h) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 2 miesiące od dnia przekazania placu budowy. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) ZALICZKI
3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: · analiza dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia - wykonanie robót termomodernizacyjnych – co najmniej 2 roboty, każda na co najmniej 200.000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowa ukończone.
c) Potencjał techniczny d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: · analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana,) e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY a) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
b) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
c) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
d) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej · lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5). Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz szczegółowy kosztorys ofertowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia. SEKCJA IV: PROCEDURA 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony. 2) KRYTERIA OCENY OFERT: cena – 100%, 3) CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie. 4) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym), b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, w tym w szczególności wynikających z błędów projektowych, c) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie będzie wynikało z przestojów w wykonywaniu zamówienia zawinionych przez Zamawiającego lub wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wystąpienia zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych, e) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu warunków atmosferycznych, f) zmiany polegającej na dopuszczeniu do wykonywania zamówienia podwykonawcy nie wymienionego w wykazie robót proponowanych do wykonania przez podwykonawców, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców, g) wprowadzenia rozliczeń częściowych, h) inne niż wskazane w ust. a-g okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości bez zmiany wysokości wynagrodzenia, i) aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia, j) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, k) zmiana stawki podatku VAT. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu) 5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE a) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.psouugryfino.org.pl b) Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 lipca 2013 r. do godz. 11.30 w budynku PSOUU przy ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino. c) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). d) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. e) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07.06.2013 r.
Do pobraniaSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Załączniki Za_Nr_10_gwarancja_bank_ubez.doc Przedmiar Specyfikacja techniczna ZAL_NR_8_SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_WYKONANIA_ODBIORU_ROBÓT_REMONTOWO.doc Zal Nr 9 Specyfikacja projektowa
|